Uz to nize psal Pavel. Zadluzeni automobilek je trochu klamne svoji velikosti. Jednase vetsinou o leasing, tzn. trochu jako banky, neposuzuje se vyse (cim vetsi dluh=vice prodanych aut, ze kterych ma zisk), ale kvalita a pomer nesplacenych.Investor007 píše: ↑11 lis 2020 23:54Daimler a BMW mají hlavně hrozně velké zadlužení, ale to už tady párkrát omíláno bylo. Taky něco přizobnu, ale počkám si na lockdown no. 2 ke kterému to snad směřuje.
Zadluzeni T: to mi prijde jako tak casto opakovana lez, ktere uz vsichni uverili. Proc?
T ma pujcenou velkou sumu penez, ale je to velka firma a pomer k majetku je D/E=0.9! To rozhodne nevidim, jako obrovske zadluzeni. Firma ma navic obrovsky cash flow a v pohode zvlada splacet a snizovat. Napr. takove VZ ma d/e=1.78 ...
Jina otazka je rozhodnuti mng o akvizicich a smerovani do budoucna, tam ma T slabinu...
G.