Ahoj. Chcem poprosit o info. Ak ste mali ucet u Lynx Uxxxxxxx a otvarali ste si novy u IB, registrovali ste si ho na inu mailovu adresu alebo tu istu aku mate v Lynx? Bolo Vam zaroven pridelene u IB nove cislo uctu Uxxxx?Scrooge_McDuck píše: ↑12 črc 2021 12:37Je potřeba otevřít ticket pro IB support a požádat je o manuální převedení pozic z Lynxu. IB vám poté pošle nějaký papír, který je potřeba podepsat a poslat zpět. Také budou chtít souhlas od Lynxu, že souhlasí s převedením pozic.. tam doporučuji přiložit taky ten papír od IB, bez toho mi napsali, že mají informace přímo od IB, že převod pozic neni možný (kec).. Následuje verifikace po telefonu, takže doporučuji si připomenout jaké jste si zadal security questions, budou se ptát Ten telefonát byl asi nejvíc otravný, trvalo to asi 2 hodiny, než mě spojili s operátorem.. Až je vše vyřízené, převod trvá cca měsíc.dark88 píše: ↑12 črc 2021 12:13Mám také jeden účet u Lynx (na kterém mám portfolio) a nově otevřený účet přímo u IB. Mohu Vás poprosit o informaci, jak se Vám povedlo provést vaše pozice do IB? Využil jste Basic FOP Transfer? Nebo něco jiného? děkuji, Z.Scrooge_McDuck píše: ↑09 črc 2021 11:15Ano chce to Lynx uplně obejít.. IB pak vyžadovalo v procesu převodu pozic souhlas Lynxu a taky mi napsali, že mají od IB informaci, že to neni možné.. Když jsem jim pak k tomu poslal přimo formulář, který mi dalo k podepsání IB, tak to Lynx hned schválil Myslím si, že je to jen nějaká jejich komunikace, aby jim neodcházeli zákazníci..
Dakujem