Degiro

Diskuse o brokerech, obchodnících a bankách

Moderátor: VSbrok

Odpovědět
Uživatelský avatar
slon
Pokročilý
Příspěvky: 290
Registrován: 04 led 2019 23:00
Has thanked: 1 time

Re: Degiro

Příspěvek od slon » 11 bře 2020 12:19

VSbrok píše:
11 bře 2020 11:35
Tak na to bych si tedy stěžoval. Když mě vyzvali ať dodám prachy a já je dle jejich rozkazu dodal, tak by neměli mít právo to prodat!
Osobně si nahrávám všechny hovory, takže bych jim to pěkně sežrat:
"Udělal jsem co jste mi řekli a Vy jste pak jednali proti naší úmluvě, takže jaká bude náhrada za vzniklou škodu, kterou jste mi Vaším jednáním způsobili?"
Nevyhádáš nic - tohle řeší automaty na základě nastavených pravidel, které mají ve smlouvě kterou jsi podepsal. Při takovýchto pohybech to může být otázka hodin a nestihneš nic. Já se na ten margin na začátku taky díval, ale když jsem si pročítal všechny ty sankce a možnosti co mohou nastat tak jsem to nakonec vzdal. Měl jsi Stando rychle něco prodat sám, ale po válce každej generál. Jak se tam ukazuje to riziko v účtu? Jako vidíš ta, že ještě pokles o 2% a je to .....

Uživatelský avatar
VSbrok
Site Admin
Příspěvky: 1839
Registrován: 03 led 2019 23:09
Bydliště: 100 věží
Been thanked: 7 times
Kontaktovat uživatele:

Re: Degiro

Příspěvek od VSbrok » 11 bře 2020 12:27

Očekával bych, že když Ti zavolají a ty jim do telefonu řekne "hned posílám", tak by toho robota měli vypnout!
Nehledě na to, když ty peníze už jsou na účtu, ale jejich systém je nedokáže použít, tak je to jejich problém, ne uživatele.

Každopádně bych to aspoň zkusil, za to nic nedáš. Nehledě, že pokud jsi opravdu peníze poslal hned, na účtu taky byly, tak se měli postarat o to, aby byly použitý. Protože otravovat mě po telefonu ať IHNED něco udělám a oni se na to pak vysr*, tak je to jejich nezodpovědnost!
Investuji na důchod a klidný spánek

Uživatelský avatar
StanikKolarik
Investor
Příspěvky: 599
Registrován: 23 úno 2019 17:35
Bydliště: Zlín

Re: Degiro

Příspěvek od StanikKolarik » 11 bře 2020 12:31

VSbrok píše:
11 bře 2020 11:35
Tak na to bych si tedy stěžoval. Když mě vyzvali ať dodám prachy a já je dle jejich rozkazu dodal, tak by neměli mít právo to prodat!
Osobně si nahrávám všechny hovory, takže bych jim to pěkně sežrat:
"Udělal jsem co jste mi řekli a Vy jste pak jednali proti naší úmluvě, takže jaká bude náhrada za vzniklou škodu, kterou jste mi Vaším jednáním způsobili?"
Volal jsem tam a dovolal se nějakému Indovi (prej anglicky od 17:30 - prdlajs, celý den) co neustále mlel něco o negative balance a pak mi to zavěsil
Portfolio: ABBV, ADM, AZN, B4B, BAS, BGS, BP, BTI, BTQ, CAH, CCL, ČEZ, EIX, ERIC, GILD, GSK, HLN, IBM, IRM, KOFOLA, LYB, MAIN, MBT, NNDM, NWL, OHI, ORI, PFE, PPL, PRU, RC, RIO, RITM, SAN, SHEL, T, UL, UNM, VIA, VIV, VNTR, VOD, VZ, WBD, WRK,

mnam84
Investor
Příspěvky: 576
Registrován: 05 led 2019 07:59
Been thanked: 1 time

Re: Degiro

Příspěvek od mnam84 » 11 bře 2020 12:36

jak to čtu tak zlatý lynx

Uživatelský avatar
slon
Pokročilý
Příspěvky: 290
Registrován: 04 led 2019 23:00
Has thanked: 1 time

Re: Degiro

Příspěvek od slon » 11 bře 2020 12:39

VSbrok píše:
11 bře 2020 12:27
Očekával bych, že když Ti zavolají a ty jim do telefonu řekne "hned posílám", tak by toho robota měli vypnout!
Neblázni zase :) Platbu hned posílám.. kolikrát jsem tohle už slyšel. Takhle opravdu broker nemůže fungovat - jakmile dojde k překročení limitů tak nikdo nic neudělá. V krizových momentech jako jsou tyto muselo dojít k překročení marginu u xxx účtů zároveň, to fakt nikdo nebude řešit jeden účet po druhém nějakým operátorem.

Uživatelský avatar
slon
Pokročilý
Příspěvky: 290
Registrován: 04 led 2019 23:00
Has thanked: 1 time

Re: Degiro

Příspěvek od slon » 11 bře 2020 12:41

mnam84 píše:
11 bře 2020 12:36
jak to čtu tak zlatý lynx
u lynxu to nebude v tyhle dny jiný.

Uživatelský avatar
Sumo.cz
Pokročilý
Příspěvky: 201
Registrován: 12 čer 2019 15:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Degiro

Příspěvek od Sumo.cz » 11 bře 2020 12:43

Prakticky může dojít ještě k většímu propadu a pak by dotčený říkal že měli prodat a že mu tak vznikla ještě větší škoda.

A Degiro by rozhodně nechtělo nést náklady za klienta(extra když jich teď musí bejt v podobné situaci hodně).

Ale to věčné převádění KČ na EUR je pakárna o tom žádná.

mnam84
Investor
Příspěvky: 576
Registrován: 05 led 2019 07:59
Been thanked: 1 time

Re: Degiro

Příspěvek od mnam84 » 11 bře 2020 13:49

slon píše:
11 bře 2020 12:41
mnam84 píše:
11 bře 2020 12:36
jak to čtu tak zlatý lynx
u lynxu to nebude v tyhle dny jiný.
Ono to bylo myšleno na podporu, kde jsou dostupní osm hodin denně v češtině. ALe jinak taky pečlivě sleduji marži abych se nedostal do problému.

Uživatelský avatar
VSbrok
Site Admin
Příspěvky: 1839
Registrován: 03 led 2019 23:09
Bydliště: 100 věží
Been thanked: 7 times
Kontaktovat uživatele:

Re: Degiro

Příspěvek od VSbrok » 11 bře 2020 17:23

Ano, jasný, že nemůžou sledovat všechny účety, ale když klientovi zavolají, aby ho varovali a ten jim řekne "ihned převádím peníze", abych od nich očekával, že toho robota vypnou.
Obvláště, když navíc ty peníze už na účtu opravdu měl, to že v jiný měně je blbost Degira, nikoliv uživatele.

Na tom bych si zkusil trvat! Peníze tam byly, proč jste je nepoužili? Vysvětlit a kompenzovat moje ztrátu, kterou jste mi způsobili!"
Investuji na důchod a klidný spánek

Damien
Začátečník
Příspěvky: 25
Registrován: 21 čer 2019 09:25

Re: Degiro

Příspěvek od Damien » 16 bře 2020 21:27

Prosím Vás, dve základné otázky :)

1) degiro.ie už nefunguje pre Slovensko ? Bratovi píše,
"To use DEGIRO services, your primary residence address must be in one of our supported countries."
(Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom)

2) Ako mám zadať následujúci príkaz v Degiro:
napr. XOM má aktuálnu cenu 34.89USD, chcem kúpiť 100ks
Ja chcem zadať, aby najhoršia cena, za ktorú sa mi kúpi tých 100ks je 36USD. S tým ale, že ak bude cena
nadalej klesať, tak sa nič nezrealizuje.

Ďakujem

Odpovědět